Declarație de confidențialitate (GDPR)

      1. GDPR

      2. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

în care vă informăm, ca vizitator al site-ului și magazinului nostru web, precum și destinatar al serviciilor noastre, despre regulile de gestionare și protecție a datelor ale companiei noastre.

  1. Ce principii urmăm în gestionarea datelor noastre?

Compania noastră urmează următoarele principii în gestionarea datelor:

  1. prelucrăm datele cu caracter personal în mod legal și echitabil și transparent pentru dvs.

  2. colectăm date personale numai în scopuri specificate, explicite și legitime și nu le prelucrăm într-un mod incompatibil cu aceste scopuri.

  3. datele cu caracter personal pe care le colectăm și le prelucrăm sunt adecvate și relevante pentru scopurile prelucrării datelor și sunt limitate la ceea ce este necesar.

  4. Compania noastră va lua toate măsurile rezonabile pentru a se asigura că datele pe care le prelucrăm sunt exacte și, acolo unde este necesar, actualizate, iar datele personale inexacte vor fi șterse sau corectate imediat.

  5. stocăm datele cu caracter personal în așa fel încât să puteți fi identificat doar pentru timpul necesar pentru a atinge scopurile pentru care sunt prelucrate datele cu caracter personal.

  6. asigurăm securitatea adecvată a datelor cu caracter personal împotriva manipulării neautorizate sau ilegale, pierderii accidentale, distrugerii sau deteriorării datelor cu caracter personal, aplicând măsuri tehnice și organizatorice adecvate.

Compania noastră vă oferă informațiile personale

  1. cu consimțământul dvs. prealabil informat și voluntar și numai în măsura necesară și în toate cazurile, îl gestionăm, adică îl colectăm, înregistrăm, organizăm, stocăm și folosim.

  2. în unele cazuri prelucrarea datelor dvs. se bazează pe reglementări legale și este obligatorie, în astfel de cazuri vă atragem atenția asupra acestui fapt.

  3. sau, în anumite cazuri, Compania sau o terță parte are un interes legitim în prelucrarea datelor dvs. personale, cum ar fi funcționarea, dezvoltarea și securitatea site-ului nostru web, a magazinului web și a aplicației mobile.

  • Cine suntem noi?

Sediul social al companiei noastre este: HU-Tarnok, 2461, Egyenloseg utca 15.

Locația companiei noastre este: HU-Tarnok, 2461, Egyenloseg utca 15.

Site-ul companiei noastre: magmaxx.ro

Adresa noastră poștală: HU-Tarnok, 2461, Egyenloseg utca 15.

Adresa noastră de e-mail: info@magmaxx.ro

Compania noastră nu este obligată să numească un responsabil cu protecția datelor în conformitate cu articolul 37 din GDPR / Date de contact ale responsabilului cu protecția datelor al companiei noastre: info@magmaxx.ro

Numele, adresa și datele de contact ale furnizorului de hosting al companiei noastre: closte.comf

Procesoare de date legate de serviciul nostru de marketing direct și / sau newsletter

Date pe care le gestionăm:

Numele activității și scopul gestionării datelor

Bază legală

Date gestionate

Perioadă

Număr de înregistrare

Vizitarea site-ului web Scopul este de a asigura funcționarea corectă și de înaltă calitate a site-ului, de a controla și îmbunătăți calitatea serviciilor noastre, de a identifica vizitatorii rău intenționați care atacă site-ul nostru web, de a măsura numărul de vizitatori, obiectivele statistice

Este în interesul legitim al companiei noastre

Adresa IP data detaliilor vizitei subpagini vizitate, sistemul de operare pe care îl utilizați și tipul de browser

6 luni

 

Înregistrarea pe site-ul web Scopul este de a oferi vizitatorilor noștri o experiență de utilizare mai completă, notificarea timpilor de nefuncționare, modificări ale disponibilității companiei noastre etc.

contribuţie

prenume, prenume data nașterii (pentru a dovedi vârsta de 16 sau 18 ani) adresa de e-mail

până când înregistrarea este anulată sau consimțământul este retras

 

Utilizarea serviciilor magazinului web Scopul este de a înregistra și înregistra vizitatori, de a gestiona și îndeplini comenzile, de a gestiona achizițiile, facturarea și livrarea, de a gestiona reclamațiile, de a gestiona rechemările, de a analiza obiceiurile clienților noștri și de a păstra legătura cu clienții noștri.

contractul de consimțământ este o prevedere legală (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR, Eker tv. § 13 / A, alin. TELEVIZOR. § 169).

numele complet, numărul de telefon și adresa de e-mail, numărul de identificare online, detaliile achizițiilor dvs. (produs, cantitate, preț, dată), date legate de plată (termenul de plată, numărul contului bancar, numărul băncii sau cardului de credit, portofel electronic, ramburs etc.). ), reduceri unice sau permanente, participare la promoții, date legate de livrare: termenul de livrare și adresa de livrare (cod poștal, oraș, numele și natura zonei publice, numărul casei, etaj, ușă) sau detaliile punctului de preluare, numele facturării, numele complet al persoanei fizice, numărul dvs. fiscal sau numărul de identificare fiscală (dacă aceste informații sunt necesare pentru facturare) adresa de facturare (codul poștal, orașul, numele și tipul zonei publice, numărul casei, etajul, ușa).

în timpul funcționării magazinului web pentru o perioadă de timp nedeterminată, dar nu mai târziu până la retragerea consimțământului de gestionare a datelor. Perioada de păstrare a datelor referitoare la executarea contractelor este de 5 ani. Facturile emise și documentele pe baza cărora au fost emise facturile au o perioadă de păstrare de 8 ani.

 

Serviciu de newsletter Scop: pentru a păstra legătura, vă vom informa despre noi promoții, produse noi

contribuţie

numele complet, data nașterii (pentru a dovedi că ai 16 sau 18 ani) adresa de e-mail numărul de identificare online (opțional) detaliile achizițiilor tale (opțional)

până când vă dezabonați de la buletinul informativ

număr de înregistrare:

Serviciul de marketing direct Pe baza analizei obiceiurilor clienților dvs., pregătim și trimitem oferte personalizate, vă vom contacta în scopuri de achiziție de afaceri și vă vom trimite informații despre produsele și serviciile pe care le comercializăm.

contribuţie

numele complet, data nașterii (pentru a dovedi vârsta de 16 sau 18 ani) adresa de e-mail, număr de telefon (opțional) număr de identificare online (opțional) detalii despre achizițiile dvs. (opțional)

de la serviciul de marketing direct la dezabonare

număr de înregistrare:

Administrare, răspuns la reclamații, reclamații

obligatie legala

nume complet-adresă de e-mail număr de telefon adresă de expedierealt mesaj personal

pentru 5 ani

 

Obiectivul loteriei: creșterea satisfacției afacerii companiei într-o direcție pozitivă prin creșterea gradului de conștientizare și creșterea satisfacției clienților prin tragerea la sorți a unor premii valoroase

consimțământul este o obligație legală

în funcție de loterie: numele complet, adresa de e-mail, adresa contului de telefon

pentru participanți până la sfârșitul jocului timp de 8 ani

număr de înregistrare:

Solicităm vizitatorilor site-ului nostru datele personale numai dacă doresc să se înregistreze, să se conecteze, să participe la o loterie sau să facă cumpărături în magazinul nostru online.

Nu putem lega datele personale furnizate în legătură cu înregistrarea sau utilizarea serviciilor magazinului web, iar identificarea vizitatorilor noștri nu este obiectivul nostru.

Dacă aveți întrebări cu privire la gestionarea datelor dvs., puteți solicita informații suplimentare prin e-mail sau adresă poștală și vă vom trimite răspunsul nostru fără întârziere, în termen de …… zile (dar nu mai mult de o lună) la datele de contact pe care le-ați furnizat.

  • Ce sunt cookie-urile și cum le gestionăm?

Cookie-urile sunt fișiere de date mici (denumite în continuare „cookie-uri”) care sunt transferate pe computerul dvs. prin intermediul site-ului web utilizând site-ul web, care sunt salvate și stocate de browserul dvs. de internet. Cele mai multe dintre cele mai utilizate browsere de internet (Chrome, Firefox etc.) acceptă și permit descărcarea și utilizarea cookie-urilor în mod implicit, însă depinde de dvs. să le refuzați sau să le dezactivați modificând setările browserului sau să acceptați cookie-urile deja stocate pe computerul dvs. poate șterge. Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor, consultați elementul de meniu „ajutor” din fiecare browser.

Există cookie-uri care nu necesită acordul dvs. prealabil. Site-ul nostru web oferă informații scurte despre acestea atunci când începeți prima vizită, cum ar fi autentificarea, playerul multimedia, echilibrarea încărcării, cookie-urile de sesiune pentru a vă ajuta să personalizați interfața cu utilizatorul și cookie-urile de securitate centrate pe utilizator.

Compania noastră vă va informa cu privire la cookie-urile care necesită consimțământ – dacă gestionarea datelor începe deja prin vizitarea site-ului – la începutul primei vizite și vă vom solicita consimțământul.

Compania noastră nu folosește și nu permite cookie-uri care permit terților să colecteze date fără consimțământul dumneavoastră.

Acceptarea cookie-urilor nu este obligatorie, cu toate acestea, Compania noastră nu este responsabilă în cazul în care, în absența cookie-urilor, site-ul nostru web nu poate funcționa conform așteptărilor.

Ce cookie-uri folosim?

Tip

Nume

Contribuţie

Descriere

Ţintă

Valabilitate

cookie-uri de sistem

nu necesita

un cookie de sesiune firewall de aplicație web care este utilizat pentru a preveni abuzul de referințe încrucișate

asigurarea funcționării site-ului web

sfârșitul sesiunii de browser

cookie-uri de urmărire

nevoie

pentru personalizare

Sporiți eficiența serviciului nostru de comentare a setărilor

… .. Soare

cookie-uri de urmărire (de la terți)

nu necesita

pentru a identifica sesiuni și vizitatori noi, serviciul de urmărire web Google Analytics a coborât

se conectează la serviciile terților (de exemplu, Google) atunci când vizitați site-ul web

…. minut

Detalii despre cookie-ul terților aici https://www.google.com/policies/technologies/types/, și despre confidențialitate aici https://www.google.com/analytics/learn/privacy.html?hl=ro poți citi

  • Ce mai trebuie să știți despre gestionarea datelor din magazinul nostru web?

Ne furnizați în mod voluntar informații personale în timpul înregistrării, cumpărării și contactului cu Compania noastră, motiv pentru care vă rugăm să acordați atenție treptată autenticității, corectitudinii și exactității informațiilor dvs., deoarece sunteți responsabil pentru acestea. Datele incorecte, inexacte sau incomplete pot fi un obstacol în calea utilizării serviciilor noastre.

Dacă furnizați informații personale altcuiva decât dumneavoastră, vom presupune că aveți autoritatea necesară pentru a face acest lucru.

Vă puteți retrage consimțământul pentru gestionarea datelor în orice moment, gratuit

  • prin anularea înregistrării,

  • prin retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor sau

  • prin retragerea sau solicitarea consimțământului pentru prelucrarea sau utilizarea oricăror date care trebuie completate în timpul înregistrării.

Din motive tehnice, ne angajăm să înregistrăm retragerea consimțământului cu un termen de … zile, dar vă atragem atenția asupra faptului că, pentru a ne îndeplini obligația legală sau pentru a ne impune interesele legitime, anumite date pot fi prelucrate chiar și după retragerea consimțământului (de exemplu, articolul 169 din Legea contabilității, Legea 17). / THE §)

În cazul utilizării datelor cu caracter personal înșelătoare sau dacă unul dintre vizitatorii noștri comite o infracțiune sau atacă sistemul companiei noastre, vom șterge imediat sau, dacă este necesar, le vom păstra datele pe durata răspunderii civile sau a procedurilor penale.

  • Ce trebuie să știți despre gestionarea datelor noastre în scopuri de marketing direct și newsletter?

Puteți consimți la utilizarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing făcând o declarație în timpul înregistrării sau modificând ulterior datele dvs. personale stocate pe interfața magazinului web (adică prin declararea clară a intenției dvs. de consimțământ). În acest caz – până la revocarea consimțământului – prelucrăm, de asemenea, datele dvs. în scopul marketingului direct și / sau trimiterii buletinelor informative și vă trimitem reclame și alte articole, precum și informații și oferte și / sau buletine informative (secțiunea 6 din Grtv.).

Vă puteți da consimțământul pentru marketingul direct și buletinul informativ împreună sau separat sau îl puteți retrage gratuit în orice moment.

Ștergerea înregistrării va fi în toate cazurile considerată ca retragerea consimțământului. Retragerea consimțământului pentru gestionarea datelor în scopuri de marketing direct și / sau buletin informativ nu va fi interpretată ca retragerea consimțământului pentru gestionarea datelor în legătură cu magazinul nostru online.

Ne angajăm să înregistrăm retragerea sau anularea contribuțiilor individuale cu un termen limită de 2 zile din motive tehnice.

  • Ce trebuie să știți despre tombole?

Compania noastră poate organiza jocuri premiate cu caracter de campanie, ale căror condiții ad hoc sunt cuprinse într-un regulament separat. Regulile promoției curente pot fi găsite întotdeauna pe pagina de deschidere a site-ului nostru web, într-un link plasat într-o locație centrală.

  • Alte probleme de gestionare a datelor

Putem transfera datele dvs. numai în limitele stabilite de lege și, în cazul procesatorilor noștri de date, ne asigurăm, prin stipularea unor condiții contractuale, că aceștia nu pot utiliza datele dvs. personale în scopuri contrare consimțământului dumneavoastră. Consultați secțiunea 2 pentru mai multe informații.

Compania noastră se află în străinătate prin GDPR și Infotv. poate transmite date numai în conformitate cu dispozițiile relevante din

Curtea, Parchetul și alte autorități (de exemplu, poliția, biroul fiscal, Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor și Libertatea Informației) pot contacta Compania noastră pentru informații, divulgarea sau furnizarea de documente. În aceste cazuri, trebuie să ne respectăm obligația de a furniza informații, dar numai în măsura strict necesară pentru a atinge scopul cererii.

Contribuitorii și angajații implicați în gestionarea datelor și / sau prelucrarea datelor companiei noastre au dreptul să vă cunoască datele cu caracter personal într-o măsură prestabilită, sub rezerva obligației de confidențialitate.

Vom proteja informațiile dvs. personale prin măsuri tehnice și de altă natură adecvate, precum și vom asigura securitatea și disponibilitatea informațiilor și le vom proteja de accesul neautorizat, modificarea, deteriorarea sau divulgarea și orice altă utilizare neautorizată.

Ca parte a măsurilor organizatorice, controlăm accesul fizic în clădirile noastre, ne instruim continuu angajații și păstrăm documentele pe hârtie blocate cu o protecție adecvată. Ca parte a măsurilor tehnice, folosim criptare, protecție prin parolă și software antivirus. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că transmisia de date prin Internet nu poate fi considerată o transmisie de date complet sigură. Compania noastră depune toate eforturile pentru a face procesele noastre cât mai sigure posibil, cu toate acestea, nu ne putem asuma responsabilitatea deplină pentru transmiterea datelor prin intermediul site-ului nostru web, dar respectăm standarde stricte cu privire la datele pe care le primim pentru a vă proteja datele și a preveni accesul neautorizat.

În ceea ce privește problemele de securitate, vă rugăm să ne ajutați să păstrăm cu atenție parola de acces existentă la site-ul nostru web și / sau magazinul web și să nu partajați această parolă cu nimeni.

  • Care sunt drepturile și căile de atac?

Sunteți despre gestionarea datelor

  • cerere de informatii

  • puteți solicita corectarea, modificarea, completarea datelor lor personale prelucrate de noi,

  • vă puteți opune prelucrării datelor și puteți solicita ștergerea și blocarea datelor dvs. (cu excepția prelucrării obligatorii a datelor),

  • să recurgă la instanțe,

  • puteți depune o plângere sau puteți iniția proceduri la autoritatea de supraveghere (https://naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html).

  • Vom furniza informații la cererea dvs. prelucrate de noi sau prelucrate de noi – sau procesatorul nostru de date autorizat
  • despre datele dvs.,

  • sursa lor,

  • scopul și temeiul juridic al prelucrării datelor,

  • și, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile pentru determinarea acelei perioade,

  • numele și adresele procesatorilor noștri de date și activitățile acestora legate de gestionarea datelor,

  • circumstanțele, efectele incidentelor de protecție a datelor și măsurile pe care le-am luat pentru a le preveni și a le descuraja și

  • în cazul transferului datelor dvs. personale, temeiul legal și destinatarul transferului.

Vă vom furniza informațiile cât mai curând posibil după depunerea cererii, în termen de ……… zile (dar nu mai mult de 1 lună). Informațiile sunt gratuite, cu excepția cazului în care ne-ați trimis deja o cerere de informații pentru același set de date din anul în curs. Vă vom rambursa orice rambursare pe care ați plătit-o deja dacă datele au fost prelucrate ilegal sau dacă o cerere de informații a dus la o corectare. Putem refuza să furnizăm informații numai în cazurile prevăzute de lege, indicând locul legii și oferind informații cu privire la posibilitatea unei căi de atac sau a recursului la Autoritate.

Compania noastră vă va notifica cu privire la rectificarea, blocarea, marcarea și ștergerea datelor cu caracter personal, precum și a tuturor celor cărora le-au fost transmise anterior datele în scopuri de prelucrare a datelor, cu excepția cazului în care lipsa notificării nu vă dăunează intereselor legitime.

Dacă nu respectăm cererea dvs. de rectificare, blocare sau anulare, vom furniza motivele respingerii noastre în scris sau, cu consimțământul dumneavoastră, în mod electronic în termen de …… zile de la primirea cererii (până la maximum 1 lună) și vă vom informa cu privire la căile legale și Posibilitatea de a contacta o autoritate.

Dacă vă opuneți prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, vom examina obiecția cât mai curând posibil după depunerea cererii, în termen de …… zile (dar nu mai mult de o lună) și vă vom informa în scris cu privire la decizia noastră. Dacă am decis că obiecția dvs. este întemeiată, vom încheia prelucrarea datelor, inclusiv colectarea ulterioară a datelor și transferul de date, și vom bloca datele și vom informa toate persoanele cărora le-au fost luate datele personale afectate de obiecție cu privire la obiecție și la măsurile luate. transmise anterior și cărora li se cere să ia măsuri pentru a impune dreptul de opoziție.

Vom refuza să respectăm cererea dvs. dacă putem dovedi că prelucrarea este justificată de motive legitime imperative care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs. sau care se referă la depunerea, executarea sau apărarea cererilor legale. Dacă nu sunteți de acord cu decizia noastră sau dacă omitem termenul, puteți merge în instanță în termen de 30 de zile de la notificarea deciziei sau a ultimei zile a termenului.

Procesele de protecție a datelor intră în jurisdicția tribunalului, care poate, la alegerea persoanei vizate, să fie trimis în judecată în instanța de domiciliu sau de reședință a persoanei vizate. Un cetățean străin poate depune, de asemenea, o reclamație la autoritatea de supraveghere competentă de la locul său de reședință.

Vă rugăm să contactați Compania noastră înainte de a trimite reclamația dvs. autorității de supraveghere sau instanței pentru a consulta și a rezolva problema cât mai repede posibil.

  • Care sunt principalele legi care guvernează activitățile noastre?

  • Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către persoane fizice (GDPR)

  • Legea CXII din 2011 privind dreptul la autodeterminare informațională și libertatea informației. Act – (Info tv.)

  • Legea V din 2013 privind Codul civil (Cod civil)

  • CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale. Act – (Eker Act)

  • Legea C din 2003 privind comunicațiile electronice – (Ehtv)

  • CLV din 1997 privind protecția consumatorilor. Act (Actul închisorii)

  • CLXV din 2013 privind reclamațiile și notificările de interes public. lege. (Pktv.)

  • Legea XLVIII din 2008 privind condițiile de bază și anumite restricții ale activității de publicitate economică. Act (Grtv.)

  • Legea C din 2000 privind contabilitatea (Legea contabilității)

  1. Modificarea informațiilor de gestionare a datelor

Compania noastră își rezervă dreptul de a modifica această Notificare de confidențialitate, despre care va informa părțile interesate în consecință. Divulgarea informațiilor de gestionare a datelor în….https://www.magmaxx.ro/privacy-policy…….

18.07.2019, BAIA MARE, JUD. MARAMUREȘ 

  1. Termeni si Conditii Generale

TERMENI SI CONDITII GENERALE

 

Acești Termeni și condiții generale (denumite în continuare: GTC) Numele companiei: MAGMAXX CRISTALE DE FRUCTE S.R.L.
Sediul central: STR. CUPRULUI NR. 3, AP. 15, BAIA MARE, JUD. MARAMUREȘ  www.magmaxx.ro Număr de înregistrare al companiei: ROONRC.J24/1439/2020 Notat de: Curtea de Regim din Romania Numărul contului bancar: RO53OTPV350001311598RO01 (în continuare: Furnizorul de servicii) conține drepturile și obligațiile Clientului (în continuare: Clientul) care utilizează servicii de comerț electronic. (Furnizorul de servicii și Clientul în continuare împreună: Părțile). Informații generale, încheierea contractului între părți 1.1. Domeniul de aplicare al acestor CGC se extinde la toate serviciile de comerț electronic furnizate pe teritoriul Ungariei, care se desfășoară prin intermediul pieței electronice (în continuare: magmaxx.ro Webshop) situat pe site-ul www.magmaxx.ro (în continuare: Website). 1.2. Achizițiile în magazinul web magmaxx.ro sunt posibile cu o comandă plasată electronic, în modul specificat în aceste CG. 1.3. Toate persoanele juridice sau alte organizații fără personalitate juridică angajate în revânzarea produselor pe site-ul web au dreptul de a utiliza serviciile magazinului web magmaxx.ro, cu condiția ca acestea să se înregistreze în mod valid și cu succes pe site-ul web și să accepte prevederile acestor CGC ca fiind obligatorii pentru acestea. 1.4. Contractul dintre părți începe după completarea tuturor câmpurilor obligatorii ale formularului de comandă și verificarea datelor introduse, prin confirmarea pictogramei comenzii. Comanda va fi creată după confirmarea noastră prin e-mail sau telefon. Un contract încheiat între părți în acest mod în limba maghiară va fi considerat a fi un contract scris. sau o altă organizație fără personalitate juridică este îndreptățită să o folosească, dacă se înregistrează valid și cu succes pe site-ul web și recunoaște prevederile acestor CGC ca fiind obligatorii pentru sine. 1.4. Contractul dintre părți începe după completarea tuturor câmpurilor obligatorii ale formularului de comandă și verificarea datelor introduse, prin confirmarea pictogramei comenzii. Comanda va fi creată după confirmarea noastră prin e-mail sau telefon. Un contract încheiat între părți în acest mod în limba maghiară va fi considerat a fi un contract scris. sau o altă organizație fără personalitate juridică este îndreptățită să o folosească, dacă se înregistrează valid și cu succes pe site-ul web și recunoaște prevederile acestor CGC ca fiind obligatorii pentru sine. 1.4. Contractul dintre părți începe după completarea tuturor câmpurilor obligatorii ale formularului de comandă și verificarea datelor introduse, prin confirmarea pictogramei comenzii. Comanda va fi creată după confirmarea noastră prin e-mail sau telefon. Un contract încheiat între părți în acest mod în limba maghiară va fi considerat a fi un contract scris. Contractul dintre părți începe după completarea tuturor câmpurilor obligatorii ale formularului de comandă și verificarea datelor introduse, prin confirmarea pictogramei comenzii. Comanda va fi creată după confirmarea noastră prin e-mail sau telefon. Un contract încheiat între părți în acest mod în limba maghiară va fi considerat a fi un contract scris. Contractul dintre părți începe după completarea tuturor câmpurilor obligatorii ale formularului de comandă și verificarea datelor introduse, prin confirmarea pictogramei comenzii. Comanda va fi creată după confirmarea noastră prin e-mail sau telefon. Un contract încheiat între părți în acest mod în limba maghiară va fi considerat a fi un contract scris.

 

2. Înregistrare2.1. Vă puteți înregistra sub elementul meniului Înregistrare de pe pagina principală completând formularul. 2.2. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru întârzieri de livrare sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite înapoi la date incorecte și / sau inexacte furnizate de Client. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru niciun fel de daune rezultate din faptul că Clientul își uită parola sau devine accesibilă persoanelor neautorizate din orice motiv care nu este imputabil Furnizorului de servicii.

3. Ordinea3.1. Proprietățile și caracteristicile esențiale ale bunurilor achiziționate, instrucțiunile de utilizare a bunurilor pot fi găsite în detaliu pe pagina de informații a articolului specific sau în instrucțiunile de utilizare furnizate împreună cu produsul. 3.2. Prețul de achiziție este întotdeauna prețul brut (inclusiv TVA) indicat lângă produsul selectat. Prețul de achiziție al produselor nu include costul de livrare. 3.3. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor care pot fi comandate de pe site, cu condiția ca modificarea să aibă efect în același timp cu care apare pe site. Modificarea nu afectează prețul de achiziție al produselor deja comandate și confirmate în conformitate cu punctul 1.4. Dacă, în ciuda tuturor diligențelor furnizorului de servicii, un preț incorect este afișat pe suprafața magazinului web, mai ales în ceea ce privește evident incorectul, de ex. produsul este bine cunoscut, pentru un preț de „0 ″ RON sau„ 1 ″ RON, care diferă semnificativ de prețul general acceptat sau estimat, posibil din cauza unei erori de sistem, Furnizorul de servicii nu este obligat să livreze produsul la un preț incorect, dar poate oferi livrarea la prețul corect. se poate retrage din intenția dvs. de cumpărare. 3.4. Furnizorul de servicii va accepta comanda de la un Client înregistrat și numai dacă acesta completează toate câmpurile necesare pentru comandă. (În cazul în care Clientul completează incorect sau incomplet un câmp, va primi un mesaj de eroare de la Furnizorul de servicii.) Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru întârzieri de livrare sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite înapoi la datele comenzii furnizate de Client în mod incorect și / sau inexact. 3.5. Prin plasarea comenzii, Clientul declară că

4. Condiții de livrare și plată4.1. Furnizorul de servicii livrează produsul selectat și comandat pe site-ul web la adresa de livrare sau la punctul de colectare indicat de client în timpul comenzii. 4.2. Partenerul de livrare al furnizorului de servicii livrează bunurile comandate la domiciliu între orele 8:00 și 17:00 în zilele lucrătoare. Furnizorul de servicii nu poate efectua livrarea la o anumită oră (oră, oră din zi). 4.3. Opțiuni de plată: ramburs, transfer în avans. În cazul transferului în avans, coletul va fi predat livratorului pentru livrare numai dacă suma exactă confirmată de noi a fost primită în contul nostru bancar. 4.4. În cazul comenzii unui produs, Clientul este obligat să verifice pachetul articol cu ​​articol în momentul livrării și să semneze chitanța în cazul unei performanțe complete. După aceea, Furnizorul de servicii nu mai poate accepta reclamații cu privire la deficiențe. În cazul în care Clientul întâmpină orice daune sau discrepanțe, expeditorul este obligat să predea bunurile articol cu ​​articol la cererea Clientului și să ia minute la fața locului. Transportatorul este responsabil pentru orice daune rezultate. 4.5. Taxa pentru livrarea la domiciliu în Ungaria, în cazul plății ulterioare sub 40 kg, este uniformă 23,90 RON, peste care oferim o ofertă de preț individuală. În plus, în cazul transferului în avans, plății cu cardul de credit, PayPal, această taxă va fi redusă, în acest caz costul de livrare este de 16.90 RON. În plus, oferim livrare gratuită dacă valoarea totală a coșului este de 270 RON. Valoarea totală a coșului nu include valoarea costului de expediere. Valoarea totală a coșului este calculată de sistemul nostru după răscumpărarea cupoanelor. În cazul în care Clientul întâmpină orice daune sau discrepanțe, expeditorul este obligat să predea bunurile articol cu ​​articol la cererea Clientului și să ia minute la fața locului. Transportatorul este responsabil pentru orice daune rezultate. 

5. Garanție, garanție, drept de retragere5.1 Dreptul de retragere a informațiilor Aveți dreptul de a vă retrage din acest contract fără a oferi niciun motiv în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră la 14 zile de la data la care dvs. sau un terț, altul decât operatorul de transport desemnat de dvs., preluați produsul. Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere, trebuie să trimiteți o declarație clară a intenției dvs. de retragere (de exemplu, prin poștă sau poștă electronică) la următoarea adresă:HU-Tarnok, 2461, Egyenloseg utca 15. info@magmaxx.ro

Retur comenzi

  1. În conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014, produsele achiziționate de pe magmaxx.rose pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără a invoca vreun motiv, cu condiția ca produsul și ambalajul acestuia să fie sigilate.
  2. Solicitarea returnării unui produs sau a întregii comenzi se face telefonic la 40711925160sau prin e-mail la info@magmaxx.ro. Un operator Magmaxx va prelua solicitarea clientului și îi va oferi detalii cu privire la următorii pași pe care trebuie să îi urmeze.
  3. Produsele trebuie împachetate corespunzător (atât produsul, cât și ambalajul acestuia trebuie să fie sigilate), iar factura aferentă trebuie atașată coletului. Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expedierea acestuia către sediulMagmaxx.
  4. Produsele vor fi expediate către sediul HU-Tarnok, 2461, Egyenloseg utca 15. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către MagMaxx.
  5. Conform prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucratoare de la data înregistrării cererii de retur, în contul bancar specificat de client, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare. În cazul în care nu se poate efectua rambursarea într-un cont, clientul va fi contactat pentru a se stabili o altă metodă de rambursare.
  6. În cazul produselor perisabile, nu se mai permite returnarea acestora.
  7. Aceste dispoziții se aplică conform O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe magmaxx.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanță.
  8. Anularea repetată a comenzilor va putea fi considerată un abuz.

Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la info@magmaxx.ro .

6. Altele6.1. Furnizorul de servicii stochează datele furnizate de clienți pentru un anumit scop, numai în scopul îndeplinirii contractului și dovedirea ulterioară a termenilor contractului. Furnizorul de servicii nu dezvăluie datele Clienților către terțe părți, cu excepția cazului în care terțul acționează ca subcontractant / colaborator al Furnizorului de servicii în timpul executării contractului. Atunci când manipulează datele Clienților, Furnizorul de servicii trebuie să respecte prevederile Legii LXIII din 1992 privind protecția datelor cu caracter personal și divulgarea datelor de interes public. acționează în conformitate cu prevederile acestei legi. 6.2. Furnizorul de servicii este îndreptățit să modifice termenii și condițiile acestor CGC în orice moment. Orice modificare va intra în vigoare în același timp în care apare pe site. 6.3 .. Părțile contractante vor depune toate eforturile pentru a soluționa orice litigiu prin negociere.

 

 

0
    0
    Cosul tau
    Coșul tău este golÎntoarceți-vă la magazin